Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Member Rosa14/Female/United States Groups :iconthe-pegasister-group: The-Pegasister-Group
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 415 Deviations 4,637 Comments 17,770 Pageviews

Groups

deviantID

TheMidnightPuppeteer's Profile Picture
TheMidnightPuppeteer
Rosa
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
Sup mofos
Just another pastel goth who loves horror gore who sometimes loves to draw torture, gore,creepyshit suicide ectect. and ofc cute shit. hoPE U LIKE IT
btw im a chubby girl but i like being chubs chubs
also dont be scared to talk to me just because i go to gore sites. IM MENTALLY NORMAL... KINDA *STUFFS FACE WITH ANTI DEPRESSANT PILLS*

My Bitches <3: :iconkiiaska98::iconmilky-rainbow::iconnyancina::icontemikei::iconblue--rose::iconzoroshark::iconxaqua-artistx::iconilluminatedfantasy::iconpolka-dork:
Interests

1000 points giveaway

Wed Jan 21, 2015, 9:48 PM





Put Stuff here



Template by firstfear
  • Mood: Tired
  • Listening to: Mr Repzion
  • Reading: Nothing
  • Watching: Mr Repzion
  • Playing: Drawing
  • Eating: Nothing
  • Drinking: Water

AdCast - Ads from the Community

Donate

TheMidnightPuppeteer has started a donation pool!
345 / 400
Thank you for any donations <3 (Btw I dont really have 300 points. I spend a lot of them :P)

You must be logged in to donate.
  • UlyssesBG
    Donated Feb 10, 2015, 8:01:38 AM
    25
  • QueenofbloodedRoses
    Donated Jan 21, 2015, 2:29:06 PM
    20
  • dAhub
    Donated Jan 14, 2015, 9:29:24 PM
    10
  • dAhub
    Donated Jan 14, 2015, 9:13:13 PM
    1
  • dAhub
    Donated Jan 9, 2015, 6:21:02 PM
    9

Comments


Add a Comment:
 
:iconmadam--kitty:
Madam--Kitty Featured By Owner Jan 20, 2015  Hobbyist General Artist

Hi. wanna join my group called Anti-illuminati-01? anti-illuminati-01.deviantart.…

P.S. The group is about politics in case you were wondering.

Reply
:iconizka-197:
izka-197 Featured By Owner Jan 18, 2015
hi :wave: thanks for the faves! :happybounce:
Reply
:iconbilliski:
Billiski Featured By Owner Jan 15, 2015  Student General Artist
Thank you for the watch ^^
Reply
:iconpyritewolf:
PyriteWolf Featured By Owner Jan 12, 2015  Hobbyist Traditional Artist
<33 Thank you for all the favs! Llama Emoji-10 (Shy) [V1] 
Reply
:iconizka-197:
izka-197 Featured By Owner Jan 12, 2015
hi :wave: thanks for the watch! :happybounce:
Reply
:iconcookyy:
cookyy Featured By Owner Jan 12, 2015  Student Digital Artist
thank you for the watch back <3
Reply
:iconalluringhunter:
AlluringHunter Featured By Owner Jan 11, 2015  Hobbyist Photographer
Thanks for the favourites and the watch!~
Reply
:iconwilczyca117:
wilczyca117 Featured By Owner Jan 10, 2015  Student Digital Artist
thx for faving Kiba lineart 2 by wilczyca117 ;)
Reply
:iconnegacoot:
NEGAcoot Featured By Owner Jan 10, 2015  Hobbyist General Artist
Thank you very much for the :+fav: s! :aww:
Reply
Add a Comment: